23.06.2010

Turnuvada Güçlü Olmak !



Bu yazıyı şu anki öfkemle de yazsam bundan önceki gözlemlerime bakarak yazıyorum. Yani kızdın o yüzden böyle söylüyorsun demesin kimse..

Gelelim konumuza. Dikkat ettiğim grubun gidişatını etkileyecek önemli sayılacak maçlarda hakemlerin uzatma sürelerini bilerek ve isteyerek fazla gösterdiklerini farkettim. Benden başka farkeden var mı bilmiyorum ama öyle. İsviçre İspanya yı yenerken uzatma 4 dakikaydı . Tabi sebebi de belli, uzun zamandır gol arayan İspanya en azından bir gol atsın... Aynı şekilde İtalya Paraguay maçı 1-1 gidiyor ve İtalya tüm riskleri alarak karşı kaleye yükleniyorken yine uzatma 4 dakikaydı.



Ve bundan emin olmamı sağlayan diğer bir maç Cezayir ABD maçı. İngiltere Slovenya maçı 1-0 bitmiş Cezayir maçı da 0-0 bitse Slovenya gruptan çıkacaktı. Golü hakem yaptı demiyorum ama yine uzatma 4 dakikaydı. Neden ? Amerika gol atsın diye ! Kimse bana çıkıp da son dakikaya kadar istediler klişelerinden bahsetmesin. Evet son dakikaya kadar isteyenler var ama onlar sahada değil.

Futbolda bu tür şeyler her zaman olacak,her zaman FIFA güçlü takımları ve yıldızlarını koruyacak,kimse diğer takımların mücadelesi veya emeğine bakmayacak. Çünkü parayı büyük takımlar getiriyor. Çünkü baştaki adamlar da büyük takımlardan çıkma. Hadi şimdi futbol adil bir oyun, madem 4 dakika uzatma verildi Cezayir atsaymış deyin... Deyin de kendinizi kandırın. Eminim ki zayıf olan takıma gol lazım olsa o zaman uzatma bile vermezler !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder