30.09.2010

Haftanın !..

Bu başlıkta şampiyonlar ligi haftalarının enlerine göz atılıp ilginç detaylar incelenecek. Çarpıcı noktalara değinilip mümkünse diğer maçlar hakkında fikir verilecek. İşte başlıyor ;


Haftanın Oyuncusu :
Şüphesiz Inter'in , Barcelona'dan ayrılırken kanaatimce küçük düşürülen ancak Kupa 1 i kazanan adamların önemlilerinden. Samuel Eto'o ! Bu hafta 3 gol 1 asistle oynadı. Bremen defansını tek başına perişan eyledi. Performansı takdire şayandı...

Haftanın Olayı :
Tottenham - Twente maçında yaşanmıştır sanıyorum. Şampiyonlar liginde 1 maçta 3 penaltı hem de 3ü de aynı takıma verilince rekor olması işten bile değil.

Haftanın Enteresanı :
Rafael Van der Vaart... Penaltı kullandı, penaltıyı kaçırdı...Sonra güzel bir gol attı.İlerleyen dakikalarda ise kırmızı kartla oyun dışı kaldı...

Haftanın Sürprizi :
Panathinaikos gibi zorlu Atina deplasmanından çıkabilecek takım sayısı fazla değildir. Hele ki şampiyonlar liginde olmasına rağmen ikinci sınıf bir takım sayılan Kopenhag gibi bir takımın... 3 puanı 2 golle alan Kopenhag bir o kadar da kaçırdı. Gruptan çıkma şansları oldukça arttı...

Haftanın Takımı :
Inter farklı galibiyet alsa da gönlüm bu başlığa Schalkeyi uygun gördü. Haftanın geri dönüşü olarak da nitelendirebileceğimiz Schalke bekleneni gerçekleştirdi ve 2si sayılan biri de ofsayt gerekçesiyle sayılmayan 3 gole imza attı. Bundesliga da aynen devam edeceklerinden şüphem yok...

Haftanın Hayal Kırıklığı :
Barcelona mı , Valencia mı burayı hakediyor acaba ? İkisi birden olsun, galip gelemeyen İspanya devleri ...

Haftanın Umut Vereni :
Meksika ile dünya kupasında boy gösteren genç yetenek Hernandez. Manchester a transfer oldu ve Valencia karşısında galibiyet golünü attı. Gelecek için umut vermekle kalmayıp, kişiliği sayesinde yeni efsanelerden olabilir..

Haftanın Kalecisi :
Kayda değer kurtarışlar gerçekleştiren bir kaleciyi en azından bu haftalık göremedim. Ancak Lyon karşısında takımının tek golünü , penaltıdan da olsa , atan Enyeama yı bu koltuğa oturtabiliriz...

Haftanın Golü :
Lyonlu Michel Bastos un sol ayakla ceza sahası dışından tabiri caizse "abanarak" attığı gol kesinlikle ! Topun sürati de inanılmaz, kimse de göremedi...

Haftanın Hayal Kırıklığı :
Bu haftaki performansıyla değil de şimdiye kadar puan alamamasıyla Fransa şampiyonu Marsilya bu kategorideki favori takım. Hayal kırıklığı dedik ama sanki onların puan alma hayali yokmuş gibi duruyor, onlar için hayal kırıklığı olmayabilir mi acaba ?

2 yorum:

  1. genel olarak seçimler oldukça güzel görünüyor fakat bir kaç yere alternatifler sunmak istiyorum.
    ilk olarak ben schalke nin kendi sahasında benficayı yenerek haftanın takımı ödülüne layık olduğunu düşünmüyorum benim buraya adayım tottenham veya kopenhagdır.

    ikinci olarakda haftanın umut vereni bölümüne ben bir takımı yani schalkeyi uygun görüyorum.

    son olarakda haftanın kalecisi bölümünde 3 gol yemiş penaltıdan gol atmış bir adamın burayı hiç ama hiç haketmediğini düşünüyorum. benim adayım kopenhagın kalecisi olan ve de galibiyette rol oynadığını düşündüğüm Johan Wiland.

    YanıtlaSil
  2. @ernesto, maçları seyredemediğim ve özet görüntülere bakarak yorum yaptığım için bazı aksilikler olmuş olabilir. özetlerde de sadece goller gösteriliyordu ki tarafsız yorum yapmaya da özen gösterdim. seçeneklerin normal, onlar da olabilirdi.ama ben böyle seçtim...

    YanıtlaSil