22.09.2010

Haydi Kızlar Maça



Futbolu bu kadar yakın takip etmemize rağmen sanıyorum çoğumuzun bugün yarı finali oynanmış olan 17 yaş altı bayanlar dünya kupasından haberi yok. Ben de gece boş boş zaplarken denk geldim zaten. Yoksa kim haber verecek... Oynanan karşılaşma Japonya-Kuzey Korde müsabakası idi , ve bu bir yarı final maçıydı. Ne yazık ki ismi sayılan takımlar arasında Türkiye'yi göremedim. Oyuncuların çocuk ve sporcuların bayan olduğu bir yerde ilginç gözlemler yaptım



-Öncelikle "mücadele" gerçekten çok üst düzey, herkes koşuyor, top kaptırmamaya çalışıyor !

-Oynanan oyun sanıyorum içten gelmediği için çok robotik geldi gözüme. 22 oyuncunun 18 i aynı hareketlerle top kapıyor,aynı hareketlerle çalım yapıyor ve aynı hareketlerle top saklıyor.

-Milli açıdan bakacak olursak Kuzey Kore son dünya kupası finalisti olmasına rağmen oynadıkları oyun tamamen fiziki, taktiksel bir olay göremedim..

-Korelilerin komünistliği kızların yüzlerine yansımış,hepsi soğuk ve itici.

-Japonyanın gelişmişliği tüm kızları sempatik ve şirin yapmış, futbolları da nispeten daha teknik...

-Kızların hiçbirinde uzun saç göremedim...

-Japonya sol açığını süper ligten bir takıma koysan sırıtmaz, 6 numara, Nakada...

-Sağ stoperleri, A milli erkek takımı stoperinin (Tanaka) kopyası gibi, Takagi, Servetin yedeği olabilecek potansiyeli gördüm ama ilerde...

-Seyirci sayıları çok az, sadece aileleri sanıyorum..

-Teknik direktörleri de bayan olsun isterdim, ama demek ki o kadar gelişmediler daha...

-Son olarak; eksik yönleri zayıf şutları. Kaleciler topa orta sahayı geçirtemiyor !

Not: Güney Kore - Japonya finali olacak,dünya kupaso Trinidad-Tobago da yapılıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder